Παρασκευή 16 Δεκεμβρίου 2011

ΕΡΓΑΣΙΟΜΑΝΗΣ


Ευαγγελος Βενιζελος: «Όταν είπα ότι είμαι εξουθενωμένος, δεν εννοούσα ότι είμαι κουρασμένος, όπως κάποιοι έσπευσαν να πουν. Εννοούσα ότι συμπάσχω με τον Έλληνα πολίτη που έχει εξουθενωθεί. Έχω πλήρη συνείδηση του τι περνάει ο Έλληνας πολίτης και μακάρι να μπορούσα να τους απαλλάξω από τα βάρη».

-Αγαπη μου πώς τα πηγες σημερα στη δουλεια?

-Ασε κουκλα μου. Εκοψα το ρευμα σε 500 ατομα που δεν πληρωναν με τιποτα την εκτακτη εισφορα ακινητων. Εστειλα να συλλαβουν 100 ατομα που δεν ειχαν να πληρωσουν το ΦΠΑ. Αφησα περιπου 3000 ατομα χωρις φαρμακα γιατι τους περιεκοψα τις συνταξεις και δεν εχουν πλεον λεφτα να αγορασουν. Περιπου 200 ατομα σημερα θα μεινουν χωρις στεγη. Και υπολογιζω καμια 10.000 χωρις καν ενα πιατο φαϊ.
Κουραστηκα πολυ σημερα. Εξουθενωθηκα...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου